Secretarieel

&

Administratief

Welke ondersteuning kunt u verwachten van een Virtual Office Manager van YVOM in de discipline “Secretarieel & Administratief”?

  • (Complex-) Agenda beheer
  • Inkomende mail lezen, behandelen en archiveren
  • Organiseren van vergaderingen
  • Behandelen van inkomende- en uitgaande poststukken
  • Uitgaande correspondentie
  • Projectondersteuning
  • Redigeren van teksten
  • Relatiebeheer
  • Alle verdere voorkomende administratieve werkzaamheden

Facilitaire ondersteuning:

  • Het organiseren van logistieke en huishoudelijke taken, bijvoorbeeld; bevoorrading, opslag en distributie van goederen, schoonmaken en onderhoud.

Financiële Administratie:

  • Controleren en verwerken van binnenkomende facturen
  • Factureren
  • Zorg dragen voor een correcte maandafsluiting
  • Verwerken en controleren van de dagelijkse grootboekadministratie
  • Verzorgen van de BTW aangifte
  • Assisteren bij de verzorging van de jaarrekeningen
  • Debiteuren- en crediteurenadministatiebeheer
  • Contact met incassobureau
  • Verwerken van declaraties

Niet genoemde ondersteuningstaken die toch op uw wensenlijst staan, zijn uiteraard te bespreken!

Niet alle taken hoeven te vallen onder de standaard werkzaamheden en kunnen worden uitbesteed aan derden óf er wordt samengewerkt met derden. Dit zijn stuk voor stuk professionele bedrijven waar YVOM contracten mee heeft afgesloten. Dit valt dan ook niet onder het standaard uurtarief. Een offerte zal op aanvraag voor u worden uitgebracht.

 

 

“Simply the best!”